Lilla syster Nathalie

Fan för min syster. Hon fick de där jävla körkortet idag. Skit unge. Jag skulle ju ha det först iaf 18 min före. GAAAH på dig Nathalie! Nej okej grattis som fan men jag kommer ändån leka sur på dig tills den dagen jag har körkort ja om typ 5 år. Min lilla syster får det föra usch. Okej hon är ju bara 18 min yngre men skit i det.

Jaja hon ska flytta till Norge och har fått körkortet & hon har tagit studenten. Lycka till syster i gran landet. jag älskar dig faktiskt ändå! hihi

Kommentarer
Postat av: nathalie

Aww, din lilla snutte gulle:D Ja, det är fan förjävligt att lillen gör det, men älskling som du själv sagt, du kan ha jobb när du har tagit studenten, och har jag det? haha NOPE får väl se vad grannlandet har att erbjuda!

Du får inte vara sur, kommer upp och kör dig då ska du vara glad:D ÄLSKAR DIG

2010-02-02 @ 15:21:07
URL: http://nljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0