080210

Idag har jag iallafall varit hyfsat sysselsatt hela dagen.
Blodprov i Knutby, Frukost, sova en timme till, fixa naglar.

Har fan världens snyggaste naglar nu, svarta med gula symboler och på baksidan eller vad man ska säga är det rött skit snyggt. Och det är glasfiber för er som vill veta. Fick hjälp av älskling med symbolerna för höger handen är skit svår att få snygg själv. så han gjorde alla symboler =) Min micke.
Nu precis kom han och pussades för han skulle gå ner och ta medicin så då skulle han pussas först hihi. =)

Efter Naglarna blev det att tvätta håret efter det blev de fika för Pernilla fyller 19 idag =) Wohow, efter fikan gick vi upp kollade lite kläder sedan kollade vi film sen syskonen Magnusson var små. Skrattade som sören.

Sen köttbullsmacka och nu sitter jag här. Funderar på att plugga, ska skriva bok recension.
Hade kunnat skriva om fler böcker för jag läser ganska mycket.
Nyss läste jag 14 år till salu & Så dumt! De är otroligt bra.
Jag läse bara självbiografier och en bok som jag avgudar och jag tycker är så himla vacker och djup är En stråle av ljus. Den tycker jag att alla ska läsa. Handlar om en manodepresiv pojke och är skriven av hans mamma.
Jag gråter varje gång jag läser den. Oh den boken den ska jag begravas med tror jag!

Inlägget skulle vara längre men jävla blogg.se kan skita ner sig idag!

Kommentarer
Postat av: mamma

hälsa och gratta Pernilla från mig. oj vad du gjort mycket i dag ! och kul att du fick snygga naglar. ja dessa datorer ej kul när du nu skrivit en massa mer. lycka till med bok recensionen. kommer du i håg när jag hjälpte dig med en stråle av ljus? den boken är verkligen bra och tänk värd...

Love you

2010-02-08 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0