070210

Lillebror ringde nyss och gjorde mig extremt stolt. Han sjöng, Vi är HIF hela låten med bara lite hjälp. Jag grät nästan det var ett underbart ögonblick. Han gör mig extremt stolt. Och han ska gå på HIF med mig nästa gång jag besöker dem. Mitt lilla hjärta!

Helgen har varit hur bra som hellst.
Fredagen - har jag ju skrivit om. förutom Bowlingen.
Hämtade först Zandra åkte till Alex & Emma, prata lite osådär. Åkte sedan och hämtade Jossan och till bowlingen.
Bowlade och hade kul, jag förlorade inte men vann inte heller haha
Sedan åkte vi hem till Jossan drack kaffe och pratade lite. Pratade om Jossans jobb och det är sjuk vad äkliga saker man kan upptäcka på ett hotell.
Vidare till Alex & Emma dit kom kusin Magnus sen pratade och åt Max mat =) Efter det åkte vi hem och sov.

Lördagen
Vaknade och mös ganska länge. Sedan så satte vi oss i soffan och undrade vad vi skulle göra.
Blev Bio och Mat på texas longhorn. God mat som fan kollade snabba cash men den ger jag minus, alla har pratat om hur bra den är. Jag satt bara och kolla på klockan. Det ända som var bra var när han låg i ambulansen och ringde efter Lovisa. Då fick jag kämpa för att inte gråta. Hem och sov.

Söndag - Idag
Vaknade, somnade, vaknade. Åt frukost, mös. Åt Mat lekt med mobilen, myst.
Typ allt som hänt idag.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja visst är han söt lillebror, så fort det pratas om HIF så säger han alltid att min storasyster steffi gillar dom och då brukar han villa ringa dig.

Härlig helg du och Micke haft, tänk snart ska ni ut och resa härligt....

Puss

2010-02-08 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0