050210

Woho, en bra dag fasst jag mått illa.
Började dagen med att besöka samhälls lärare fick reda på att jag fått G+ 26/33 Jävligt bra alltså. Men han tyckte att jag skulle kämpa för VG han tycker jag har den kapaciteten sedan pratade vi om annat dels att Foto lektionen är på hans lektioner så vi gick till schemaläggaren och fick fixa det.

Sedan första lektionen; matte, och jag har börjat gilla matte efter som att vi har en sån bra lärare =)
Engelska efter det och dagens sista lektion. Gick bra lästa lite och han tycker jag har bra uttal haha skryter om mig själv nu men har aldrig gillat skolan. Alltid hatat det men när man får beröm är det fan kul =)

Efter det gick vi till stan eller tog bussen men gick på stan, till en piercare och kolla min tunga min piercing har blivit knäpp så nu ska jag leta efter en 11mm stav och ha plast kula under. Fult men jaja det är under bara.
Gick sedan till Telenor och skaffade mig en ny lur =) En satio wohow.

Stressade som fan till bussen han precis med den. Sedan gick jag en bit tills Micke hämtade mig, pratade med Marielle. Hemma pussades jag med Älskling som har en dålig dag sedan installerade jag telefonen =)
Kanske ska Bowla ikväll får se.

Dessutom kom paketet med bikini och strand klänningen idag, whow =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0