030210

Ibland är allt bara skit, dystert och meningslöst. Idag är en sån dag jag bara vill gråta och skrika.
Allt är skit, orkar inte med något, vill gömma mig någonstanns och inte gå ut förrens allt är över.

För ett år sedan hade jag gömmt mig under täcket, hade inte brytt mig om någon pratade med mig. Hade skrikit tillbaka och bett dom dra åt helvete.
Men det går inte längre, jag bor hos Älskling och det är bra. För hur mycket jag än gråter så är han där & hur mycket insidan vill skrika så gör jag det inte. Jag har fått respekt för mina medmänniskor, mina problem ska inte gå ut över andra.

Men detta är en jävligt dålig dag tror jag ska gå ut och gå och slå på ett träd.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja sådana tråkiga dagar har vi alla någon gång, jag vet att du har dom ofta, men varje gång man varit nere i källaren en runda så brukar det kännas bättre när man kommer upp igen, ut och gå och slå på några dumma träd är aldrig fel. akta bara handen så att den inte går i sönder.....

Hoppas din dag i morgon bli bättre... pusssssssssss, krammmmmmmmmmmmmm. hej

2010-02-03 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0