030210

Nu har man ätit, macaronigratäng eller vad det heter.
Älskling Duschar och jag sitter och funderar på om jag ska klippa lugg eller inte.

Får nog ringa min mammi och råd fråga. Nu på senare har vi verkligen fått bättre kontakt.
Miss förstå mig rätt, mamma är min mamma men ibland känns hon mer som en syster en sån där riktigt irriterande storasyster som man ibland bara vill klösa ögonen ur. höh
Jag älskar mamma och hon förstår mig bättre än någon annan, hon kan höra genom telefonen om jag är ledsen fast jag "leker" glad. Hon är mystisk. Och ofta har hon fått ligga bredvid mig i sängen och krama mig medans jag har skrikit och gråtit och förbannat denna värld, hon har alltid kämpat för mig.
Och jag hoppas verkligen att jag aldrig får uppleva samma sak som henne. Att varje dag undra om hennes dotter lever. Att varje dag få hjälpa hennes dotter att andas och stå på benen. Jag beundrar min mamma hon är så stark. Och jag älskar henne verkligen men ja ibland är hon mer som en irriterande stora syster som man vill kasta en "gräddfil" efter. Min familj förstår. <3


Undras om jag vågar klippa lugg igen. Jo det gör jag nog. Har haft det miljoner gånger. Kort, lång, sned och om igen. Och svart hår, brunt hår, rött hår, ljust hår och om igen. Kanske ska sattsa på blondt nästa gång?

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du känner mig som en syster ibland, ja jag har en viss för måga att läsa av dig även om jag inte ser dig. kan vara så att jag är din mamma( hehe )och följt dig sedan du föddes och varit med dig både dag och natt, vi har skrattat, vi har gråtit, vi har bråkat osv osv osv och många gånger har jag varit orolig för dig. men aldrig i hela mitt liv skulle jag undgå att hjälpa mina barn här i livet, ni är en del av mig och hela mitt hjärta. Men allt som har hänt lägger vi bakom oss nu och går vidare, du har blivit mycket starkare och klarar dig bra Steffi fast jag inte är där...... Älskar dig <3

2010-02-03 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0