020210

Skulle precis skriva här när jag fick reda på att syrran fått körkort då blev det ändrade planer höhö.

Jag är arg på mig själv idag, missade helt att gå upp, och vaknade kvart över tolv alltså en kvart försent för att sjukanmäla sig. Får skolk på heladagen blir så nedrans arg ibland.
Gick ner arg som ett bi och tänkte på jordgubbar och när jag fått fram dem ur frysen var jag inte lika arg längre.
Mjölk & jordgubbar och apelsinjoucie som frukost Mums.
Titta lite Tv sen färgade jag äntligen mitt hår har sagt det sen innan jul och färgen har funnits men det har liksom inte blivit av precis som med allt annat med mig, noppade ögonbrynen och tog hand om mig själv. Sitter nu och väntar på att håret ska torka så jag kan se hur det ser ut, funderar även på att klippa mig. HM?

Sen gick jag upp och Älsklingen kunde tydligen inte sova längre så då fick jag sitta här med datorn.
Igår fick jag ju vänta i typ tre timmar innan jag kunde fila naglarna för det lät för mycket haha. Älskling han är bäst.


Älskling och tvilling syster.


Jag och tvilling <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0